وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
بازگشت مردان والیبال ایران پس از 44 روز

 

 

 

 

 

 

 

 

              بوسه ارسالی از دکتــــــــــــــــرحنا بی تقصیر



نظرات شما عزیزان:

کتایون
ساعت20:52---1 آبان 1393
سلووووووووووووم عزیزم وبن خععععلی عالی بووود لایک
پاسخ:فدایـــــــــــــــــــــــت کتایون جونی ..... نظر لطفته گلممممممممممم


نیوشا
ساعت20:46---28 مهر 1393
سلام عزیزدلم..ممنونم که به وبم اومدی...وبلاگت معرکست...خخخخخییللللییی خوبه !!!
امیدوارم موفق باشی !!!!

پاسخ:خواهش میشه گلم ، نظر لطفته نیوشا جونی ، ممنون از این همه لطفت


شقايق
ساعت11:06---28 مهر 1393
همينه كه هست.....
پاسخ: از ماست ک بر ماست شقی جااااان


يـــــــــــــــــــــــــه دوست
ساعت13:37---21 مهر 1393
جون من قيافه ي فرهادو تو عكس يكي مونده به آخري نيگاااا.....!!!!!!
عاشق همين حركاتشم ديگههههه.....!!!!!!
پاسخ: کاملا موافقـــــــــــــم باهات شقی جووووون .... درضمن من زودتــــــــــــر پی برده بودم ب این عکس عسیسم


فاطمه
ساعت21:37---20 مهر 1393
خوب میدونی.....کار از محکم کاری عیب نمیکنه!!!!گفتم شاید فرجی شده باشه و تو از فکروخیال اون بیرون اومده باشی!!!که میدونم خدا همچین لطفی رو نسیب تو یکی نمیکنه!!!!!
پاسخ: اتفاقا لطف خدا شامل حالم شده عزیزم ک از فکرو خیالش بیرون نمیام ..... اصن ی ثانیه هم نفکر ک یادم بره اونو ( واییییییییییییییییییییییییییییییی ) ی لحظه اهوکیف شدم ب جانه فاطی .....


hossein.z
ساعت12:08---19 مهر 1393
سلام دکتر این قالبت خاربه درستش نمیکنی ببخشیدا اگه ز حمتت نمیشه
پاسخ: اصن هم خراب نیس ... اگ خراب بود حتما درستش میکردم


فاطمه
ساعت19:56---17 مهر 1393
آها.....یعنی تو الآن همه رو سیاه سفید کردی جز اون که چیو ثابت کنی؟!
پاسخ: خب خودت ک میدونی عزیزم پس چرا دوباره میپرسی جیگرررر ؟؟؟؟


فاطی
ساعت16:50---17 مهر 1393
سللللللللللللام محی خودم....
چشم و دلت روشن تو که آخرش نرفنی اینچئون ولی خودشون اومدن دیگه...
راستی دیشب کاپتانو دیدی تو رادیو هفت؟
بت بر نخوره ها ولی خدایی روخونیش افنتضاحه...
راستی...دلم برات تنگولیده...
پاسخ: وای دختر عزیزم سلام .... مگه دوباره اومد ؟؟؟؟ عزیزم خبر نداری ک ما فینال اونجا بودیم با شقی ... ( خخخ ) سر همتونو گول مالیدیم .... دلم برا جفتتون اندازه فنچ شده راستی رمانو تموم کردم دیروز ( هرچی باشه بالا سره عزیزم )


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 مهر 1393 ا 20:12 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.